utorok, 17. februára 2015

Fitness a cvičenie - 2. Kardio part 2

V minulom článku, ktorý si mimochodom môžte prečítať TU, sme začali písať o kardiu. O našej rutine. Lenže ani rovnaký tréning dookola dva mesiace nie je dobrý. Malo by sa to obmieňať či v pravidelných alebo nepravidelných intervaloch, aby si telo nezvyklo a dali sme mu zabrať.

A keďže sme sa na nedeľný tréning obe tešili a počasie vyšlo na výbornú, voľba indoor vs. outdoor bola jasná. Vybrali sme sa na hrádzu, viacmenej do prírody. Vzali vodu, švihadlá, seba a šli si vychutnať prvý tohtoročný tréning mimo posilky.





K hrádzi sme si to zbehli, čo trvalo takých 15 minút a na mieste sme si dali menšiu pauzu. Sedeli sme pri vode a Slnko nám pieklo na chrbát, no od vody fúkal studený vietor. Po vydýchaní a rozčarovaní z tepla nasledovalo "švihadlovanie" (haha, to slovo sme si obe obľúbili rovnako ako aj samotnú činnosť). Na začiatku nám švihadlo dalo zabrať 10 minút, nasledovala pauza 5min, a potom sme si to odskackávali po 15tich minútach, stále s rovnakými pauzami(2x).

Po odskákaní a oddýchnutí zabrať dostali nohy. Na rad prišli výpady a drepy. Výpady boli trošku zložitejšie a ťažšie na balans. A to preto, lebo navôkol len príroda a žiadna svinka činka.



Celá táto paráda trvala hodinu a pol dokopy. Môžme verejne povedať, že skákanie v posilke je úplne niečo iné ako trápiť si členky na asfalte. Nuž ale stálo to za to, lebo naše lýtka ohlásili svalovku hneď na druhý deň ráno. 



3 komentáre:

  1. Love this!
    Want all this stuff, too.


    adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já osobně mám radějí běhání venku než posilku.
    Jinak skvělé fotky a článek!:)
    http://enisara.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť